Osobní trenér fitness - České Budějovice

Naše osobní i profesní stránka života na nás klade velké nároky. Snažíme se plnit termíny, úkoly, přání dětí a druhého z partnerů aj. Není pak divu, že se sami zanedbáváme a naše fyzička strádá. S osobním trenérem se Vám síla zase navrátí.

Využití služeb osobního trenéra České Budějovice

Spousta lidí si myslí, že nepotřebují služby osobního fitness trenéra, když přeci znají jednotlivé cviky. Přečetli bezpočet časopisů, knih, navštívili několik internetových stránek a viděli spoustu videí, kde předcvičující názorně ukazuje, jak cvičit. Ano, je pravda, že odsud se naučíte, jak jednotlivé cviky mají vypadat, ale Vy sami nemůžete být k sobě kritičtí. Vy nevidíte, co děláte při cviku špatně (např. při posilování prsních svalů stačí dávat ruce do špatného úhlu a efekt cvičení se ztrácí). To je jedna z nejdůležitějších funkcí fitness trenéra – zpětná vazby. Jinak samozřejmě jeho kompetence jsou daleko větší.

Ženské cvičení a mužské cvičení

Některé ženy si například při touze zhubnout a vytvarovat si postavu myslí, že když přijdou do posilovny a budou tam směle konkurovat posilujícím mužům, tak zhubnou, protože se přeci hýbou a cvičí. Pro ně by ale byl lepší program posilování na jemnějších pomůckách, jako jsou balanční míče, různé stroje a rovněž jim spíše prospěje kardiační cvičení, kdy se zapotí. Žena a muž totiž mají jinou stavbu těla, a zatímco pánům se snadněji tvaruje svalová hmota, u žen je tato konstituce citlivější a není dobré ji hned na začátku zatěžovat náročnými posilujícími cviky.

Osobní fitness a kondiční trenér

Osobní fitness a kondiční trenér Vám může především vytvořit program přímo šitý na tělo. Když mu sdělíte své problémy a on si Vás tzv. prohlédne, vytvoří optimální cvičení, které Vám pomůže dostat se do formy, aniž byste se u toho týrali. Nedílnou součástí je pak samozřejmě i životospráva, pitný režim a složení jídelníčku. I s tím vším Vám může osobní a kondiční trenér poradit. Osobní a kondiční trenér může být Vaším rádcem nejen v začátcích, ale i po dosáhnutí prvních úspěchů, které jste si předsevzali. Stále je totiž co zlepšovat a cítit se ještě lépe. Zdraví, ale i psychická pohoda jsou velmi důležitými články pro Váš osobní i pracovní život.

Bezpochyby většina z nás přemýšlí, do čeho investovat, aby se nám investice vyplatila. Opusťme však nyní zlato, akcie, nemovitosti apod. Mysleme na to nejcennější, co každý z nás má, na zdraví. Zdraví máme skutečně jen jedno a je zapotřebí si ho hýčkat. Necítíte-li se dobře ve Vašem těle, jste jakoby bez energie, na jarní únavu nevsázejte. Vaše tělo je již ve fázi, že volá o pomoc. První a účinnou záchranou může být Vámi vybraný osobní trenér.

Cvičení Jumping s osobním trenérem České Budějovice

Jumping je pro mnohé z nás známou aktivitou, respektive si ji spojujeme s bungee jumping. Samotný jumping je však trochu o něčem jiném a nespočívá jen o jednom „hlavním“ poskoku. Principem jumpingu jsou opakované poskoky, a to na speciálně vyvinuté trampolíně. Možná si říkáte „nuda“. Uvidíte však, jak Vás jumping chytne. Motivovat Vás bude osobní trenérka, ale také energická hudba a výsledky. I když by se mohlo zdát, že se jedná jen o takové poskakování, velmi brzo zaznamenáte změnu, a to k lepšímu.

Zlepšení koordinace a zpevnění zad při jumpingu

Skákání na trampolíně vyžadují umění balancování. A právě, čím častěji a čím déle budete skákat, tím se zlepší Vaše koordinace a rovnováha. Balancování přinese i bonus navíc, v podobě zpevnění hlubokého zádového svalstva. Pokud byste hledali jinou alternativu pro posílení hlubokého zádového svalstva, nejspíš ji nenajdete.

Cvičení bosu s trenérem České Budějovice

Rozhlédněte se kolem sebe. Kolik jedinců kolem Vás se hrbí? Na držení těla má vliv nejen naše uvědomění si vlastního těla, ale také způsob života, povinnosti, termíny, které nás vnitřně sužují a my se, ač to neplánujeme, ještě více hrbíme. A není-li kontrola, můžeme se jednoho dne dočkat ne zrovna pěkného pohledu, které nám zrcadlo věnuje. Pozitivní vliv na správné držení těla, ale také na celkovou fyzickou kondici a navíc redukci tuku, má cvičení BOSU. Díky svým účinkům si nachází BOSU své příznivce mezi širokou veřejností, laiky, profesionálními sportovci.

BOSU cvičení za pomoci nafukovací kopule

BOSU cvičení se neobejde bez speciální nafukovací kopule. Kopule patří k balančním pomůckám. Můžete si ji představit jako půlmíč, který má pevnou základnu. Při cvičení je pak možné používat obě strany, tj. stranu rovnou i vypouklou. Nafukovací kopuli si můžete zakoupit i domů a cvičit na ni v pohodlí domova. Ovšem začínající s cvičením na BOSU určitě ocení zkušenosti trenéra, který navíc bude při cvičení kontrolovat jejich správné provedení. A zkušení cvičenci? Ti bezpochyby ocení motivační působení, aby ze sebe dostali ještě více.

Odstranění bolesti zad při cvičení bosu

Již výše jsme zmínili jedny ze stěžejních výhod, které přináší cvičení BOSU. Vedle uvedeného se můžete také těšit na zpevnění vazů, šlach, zlepšení kardiovaskulárního systému, zmírnění až odstranění bolesti zad, šíjových svalů.

BOSU - vyhledávaný i muži

Mohlo by se zdát, že cvičení BOSU přitáhne jen něžné pohlaví. Ovšem BOSU není výhradně jen o redukci tuku. BOSU je balančním zařízením, které může do značné míry změnit sílu i vytrvalost. A právě díky tomuto spojení je BOSU pro muže velmi lákavým druhem cvičením. BOSU není žádným zženštilým cvičením „pro křehulky“. I tvrdý muž, který prvně vyzkouší BOSU, bude překvapen, jakou koordinaci vyžaduje.

Cvičení TRX České Budějovice

V rámci cvičení je důležité se soustředit na celé tělo, ne jen výlučně na určité partie a jiné opomíjet. Hledáte-li efektivní způsob, jak cíleně posílit celé tělo, pak můžete vyzkoušet jedinečný cvičební program, který využívá speciálního cvičebního nářadí. TRX je využíván ve sportovních centrech, profesionálními sportovci, outdoorovými centry, vojenskými a policejními oddíly aj.

TRX s osobním trenérem České Budějovice

Díky TRX závěsnému tréninku budete moci provádět nespočet různých cviků, zaměřených na kondici, výkonnost aj. TRX systém je vhodný prakticky pro každého jedince, nehledě na různou úroveň tělesné kondice. Osobní trenér Vám může sestavit cvičební plán, který bude vyhovovat právě Vám, Vaší kondici, výkonnosti aj. Díky TRX systému budete moci posílit břišní svalstvo, záda, hrudník, ramena, boky, nohy. To však není všechno. Díky integrovaným cvikům dojde ke zvýšení schopnosti Vašeho nervového systému účelně koordinovat pohyby na mnohem vyšší úroveň. Tím dojde k zvýšení stability aj.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id12892 (magazinpodnikani.cz#500)


Přidat komentář